זה לא ייגמר עד שנדבר

6 במרץ 2009 § תגובה אחת

בקניה בספארי ראיתי פיל נפלא,
הוא רץ אליי ושם לי צַ’פְּחָה עם החדק.
בחיוך נבוך של פיל אמר לי, "צְ'מַע,
קצת מלחיץ לראות אותך עם אצבע על ההדק!"

אז קָרְבָה לפתע אחותו הקרנפית,
ללא שום התלבטות חשפה אליי שיניים.
נרתעתי לאחור בלי לחשוב שנית
כשבישבן פתאום ננעץ בי זוג קרניים.

זה לא ייגמר עד שנדבר,
זה לא ייגמר עד שנדבר,
זה לא ייגמר עד שנדבר,
זה לא ייגמר.

כל-כך הסתקרנתי, סובבתי את הראש,
אייל החן עמד שם בפוזה מאיימת.
הרובה נפל לי ומראש הברוש
בלא שום הכנה נחתה עליי תנשמת.

התנשמת, כידוע, ציפור די לבנה,
ואני כמו זיקית, איתה הלבנתי יחד
כשניקרה אותי ברוך ולחשה לי בתבונה,
"אל תדאג ילדי, יש פתרון לפחד!"

זה לא ייגמר עד שנדבר,
זה לא ייגמר עד שנדבר,
זה לא ייגמר עד שנדבר,
זה לא ייגמר.

אז פי נפער, אולי לומר איזו מילה,
כשלפתע בלשון איזו צריבה הרגשתי –
זבוב צה-צה ענקי מהיבשת השחורה
התנחל בפי באופן די טראומטי.

הרקיע הסתובב לו ונפל לי על הראש,
למרגלות הבאובב פרקדן צנחתי.
אז פיל וקרנפית, תנשמת, עכברוש,
אייל וגם זבובון פצחו בקול סימפטי:

זה לא ייגמר עד שנדבר,
זה לא ייגמר עד שנדבר,
זה לא ייגמר עד שנדבר,
זה לא ייגמר.

נפקחו עיניי בבית-חולים צחור,
במבצע נועז ממלתעות חולצתי.
הג’ונגל התרחק, לשם כבר לא אחזור,
ספארי ואני זה לא סיפור רומנטי.

פצוע ועצוב, אבל ללא היסוס,
כרטיס לישראל קניתי דרך גוּגְל.
המטוס המריא עם אלף כוח סוס,
ולפתע מהומה – המטוס צנח לג’ונגל!

זה לא ייגמר עד שנדבר,
זה לא ייגמר עד שנדבר,
זה לא ייגמר עד שנדבר,
זה לא ייגמר.

§ One Response to זה לא ייגמר עד שנדבר

להשאיר תגובה

מה זה?

כרגע אתה קורא את זה לא ייגמר עד שנדבר ב-דמדומים וגמגומים.

כלים

