הלילה בדיסקו

6 במרץ 2009 § השארת תגובה

הלילה בדיסקו
הולך להיות חם –
ג'וני יגיע
אז אוליביה גם.
רק אמרתָ "אוליביה"
ואני מיוחם.

כל היום בראי
מרים משקולות,
אבוא לבדי
לסלק יבלות,
הלילה היא איתי
ולא יהיו פשרות.

נהג טקסי עצור,
זה כאן,
שמע את האור!
יוצא אל הקור,
איזה לילה שיכור,
תכניס אותי תכניס אותי תן לי לבעור…

אורות נוצצים, עשן בַפָּנים,
כולן מתפתלות, מכנסיים צמודים,
נדחף ביניהן כמו סכין, כמו סרדין,
עורות עירומים בעורי מתחככים
אבל איפה אוליביה?

הנה היא.
הנה ג'ון. עם הז'אקט והדאווין.

– הלו שוויצר, תוריד ממנה את היד.
חה-חה, סליחה? מי כבודו? נראה קצת מפוחד… היי, מה אתה שולף סכין?!
אימא'לה, עזוב אותו! הצילו, התמוטט!
שלום, אוליביה. אני כבר מת.
– נכון, חבל שלא הקשבתָ לי. אני אוהב אותָךְ אוליביה. את שלי.

אורות זוהרים, כחולים, צועקים
לקחו אותי למעצר כבול באזיקים
המושבעים ריחמו – מאסר עולמים
בחצר של סן קוונטין קונה סמים

מטר על מטר, שני שותפים
גם אוליביה באה בלילות חמים
יום אחד היא עוד תלד לי ילדים
ריציתי שליש, נותרו רק שני שלישים

(כן, אפילו שהיום היא כבר בבית זקנים,
בקושי עוד זוכרת את השמות של הימים,
היא יום אחד תבוא אליו, תעשה לו ילדים.
וגם אליי היא עוד תרד אולי, כאן מתחת לפרחים,
ותיתן לי נשיקה, אולי עם הלשון,
נשיקה חמה ואחרונה לג'ון,
לזכרנו ולזכר ימים מאושרים)

להשאיר תגובה

מה זה?

כרגע אתה קורא את הלילה בדיסקו ב-דמדומים וגמגומים.

כלים

