האחרים

6 במרץ 2009 § תגובה אחת

פתחי את כל הווילונות,
איני זקוקה לעלטה הזאת יותר.
אמא,
אני יודעת
שאני מתחילה להיזכר

ואני מתחילה לדעת.

הלחש המטייל
בפרוזדורי האחוזה,
הרחש הזוחל
במורדות הארובה,
מלמול הילדים ההוא
שעוצם את עפעפי הבית
וצועק אותי מן השינה

הוא חפרפרת האימה ששוב הציצה
מתוך המחילה.

אמא, תני לנו כבר אור!
עכשיו אפשר.
אני יודעת.

אבא מן המלחמה עוד לא חזר,
גם לא יחזור.
זוכרת איך חיכינו.

זוכרת לילה קר,
הדלת נפתחה, ואת נכנֶסֶת.
אחי הקטן תחילה.
זוכרת את הכר, ואת ידייך אמא,
את חפרפרת האימה שהתפרצה מן המרתף!
ואת הקור.

שלושתנו כאן נשארנו.

הווילונות עכשיו פתוחים –
תראי, אמא, כבר לא כואב!
המחילה ריקה. גם אני
מוחלת.
אני יודעת
שאהבת,
שאת אוהבת.

הבית הזה שלנו!

§ One Response to האחרים

להשאיר תגובה

מה זה?

כרגע אתה קורא את האחרים ב-דמדומים וגמגומים.

כלים

