גם אני בפייס

13 ביולי 2013 § השארת תגובה

כששום דבר לא נוצץ
כשהלב מבדידות מתפלץ
כשהעסק קורס
והכול מבאס
יש תשובה וקוראים לה ״פייס״

אף פעם לא היו לי חברים
רק פה ושם קצת מכרים
בערבים נורא השתעממתי
ולאימא תמיד התקשרתי

אבל היא לא הייתה עונה
סבלה מליקויי שמיעה
אז ברחתי למחשב בצער
לסרטים על נשים ביער

עד שפתאום הכרתי חבר
מטורף עם עור חיוור
דייגו גילה לי עם ערב
את התשובה לבדידות ולעצב

המצאה גאונית, מגניבה
לבנאדם בלי חברים ואהבה
עבודה של שעה, שעתיים
ויש׳ך חברים אלפיים

אז פתחתי פרופיל יפה
כתבתי שאני רופא
מומחה לרפואת מסאז׳ים
בוגר טייסת מיראז׳ים

הצטרפתי לקבוצת שירה
פרסמתי חמשיר כל דקה
הלייקים זרמו כמו ויסקי
על השיר של שאול טשרניחובסקי

כששום דבר לא נוצץ
כשהלב מבדידות מתפלץ
כשהעסק קורס
והכול מבאס
יש חיים וקוראים להם ״פייס״

ואז, באמצע הליל,
הודעה נדלקה לי במייל
אישה אמיתית, עם שדיים
נפגשנו תוך שעתיים

ביקיני כחול בתמונה
ועין אחת עצלה
הצעתי שנזרום קדימה
הראיתי לה פתק מאמא

ישבנו שעות ודיברנו
בבוקר מיד התחתנו
תוך פחות משנה או שנתיים
נולדו במזלטוב שני לייקים

משפחה חביבה בלי כאב
בלילות כל אחד מול מחשב
פרופיל עם תמונה מלוטשת
ולייקים מעומק הרשת

בסוף היא זרקה אותי
מעולם לא סבלה אותי
החרימה לי ת׳מפתח
ובעטה אותי עד לירח

אך אני לא לוקח ללב
כי יש לי פרופיל במחשב
סטטוס בארבע בבוקר
מעולם לא עלה לי ביוקר

כששום דבר לא נוצץ
כשהלב מבדידות מתפלץ
כשהעסק קורס
והכול מבאס
יש תשובה וקוראים לה ״פייס״

כתיבת תגובה

מה זה?

כרגע אתה קורא את גם אני בפייס ב-דמדומים וגמגומים.

כלים

