שיר למרק צ׳פמן

5 בספטמבר 2013 § השארת תגובה

בשמיני בדצמבר אלף תשע מאות שמונים
עמדת ליד הפארק, שקוע בלחשים,
בייבי-פייס שמנמן, בידך ספרון,
חיכית כל היום לאבא של ג'וליאן ושון.

הוא ראה אותך בבוקר וחתם על התקליט
ושאל אם זה הכול, אבל זה לא הספיק
כי האווזים שעופפו עכשיו למעלה בענן
סימנו לך את הנתיב המתפתל אל השטן.

אתה לא באמת שפוי, כן, זה נכון,
זה הכול בגלל התפסן בשדה השיפון.
הוא לא תפס אותך בזמן, ולא את ג'ון,
ולא נותר באמת עם מי לבוא חשבון,
אבל עד היום אני מרגיש יתום.

האקדח שלך טעון והנפש חריבה
וחור בגב של הנביא הוא פתח גאולה
ארבעה כדורים מרחפים לאט אליו
כמו קארמה פתאומית זה ייגמר עכשיו.

אתה לא באמת שפוי, כן, זה נכון,
זה הכול בגלל התפסן בשדה השיפון.
הוא לא תפס אותך בזמן, ולא את ג'ון,
ולא נותר באמת עם מי לבוא חשבון,
אבל עד היום אני מרגיש יתום.

הייתי אז רק ילד במדינת היהודים,
בודד וגמלוני בין כל הילדים,
אחי היה קונה את כל התקליטים
ומרעיד את כל הבית בצלילים הרועמים.

כשהוא עזב את הבית הם נותרו לי בירושה
וכך היו לי חברים והייתה לי משפחה,
ולנון, עם הפה הדק והקול החם הרך
היה האב שבאמת נועד לי, או אולי האח.

אתה לא באמת שפוי, כן, זה נכון,
זה הכול בגלל התפסן בשדה השיפון.
הוא לא תפס אותך בזמן, ולא את ג'ון,
ולא נותר באמת עם מי לבוא חשבון,
אבל עד היום אני מרגיש יתום.

בשמיני בדצמבר אלף תשע מאות שמונים
עמדת ליד הפארק, שקוע בלחשים,
בייבי-פייס שמנמן, בידך ספרון,
חיכית לאבא של ג'וליאן ושון.

כתיבת תגובה

מה זה?

כרגע אתה קורא את שיר למרק צ׳פמן ב-דמדומים וגמגומים.

כלים

