איזה סחי

11 בספטמבר 2013 § השארת תגובה

השיר הבא נכתב ע״פ הלחן של השיר
Joe le taxi
בביצוע ונסה פרדי:
http://touch.dailymotion.com/video/xierxo_vanessa-paradis-joe-le-taxi-with-english-subtitle_music

(אגב, וכאן יש גרסת קאבר מגניבה:
http://m.youtube.com/watch?v=U-XIdvJJHOY&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DU-XIdvJJHOY)

אז הנה הגרסה העברית:

היא ואני עוד לא שתינו
אפילו כוס סודה
מהבוקר
אפילו לא כוס ליקר
כל הזין
כמו ברית מילה
להיות
במחנה הגמילה

לחפש
פרצה בגדר
ולצרוח
כשאתה מתחשמל

איזה סחי
לא בא לי
רוצה רק וודקה
תנו לי ערק
איזה באסה
לשתות מיץ חסה

לא… לא… לא…
מחפש
כבר לא מחפש היגיון
תנו לי בירה
רק כמה טיפות לגרון
תביאו
תביאו
אפילו
קצת סולר, רק כדי לישון

איזה סחי
כמו ראש ממשלה
איזה סחי
כמו אמא שלה

לא… לא… לא…
איזה סחי
לא בא לי
רוצה רק וודקה
תנו לי ערק
איזה באסה
לשתות מיץ חסה

להשאיר תגובה

מה זה?

כרגע אתה קורא את איזה סחי ב-דמדומים וגמגומים.

כלים

